DIMECRES 17 de març: Taller de percussió corporal amb Santi Serratosa

A partir del reconeixement del nostre cos com a instrument, desenvoluparem coordinació,  capacitat de concentració i creativitat mitjançant l’ús de la percussió corporal. Sense oblidar la  part estètica de la música, treballada a partir de seqüències, jocs i creació de coreografies  rítmiques, també es potenciaran diferents formes d’aprenentatge, així com el treball en grup.

DIJOUS 18 de març: Conferència “Agustí Cohí Grau. 100 anys de música viva”,  a càrrec de Joan Cohí  (Ajornat pel juny)

Agustí Cohí Grau. 100 anys de música viva. Un retrat polièdric del  músic vendrellenc vist des de la seva biografia: l’instrumentista, el compositor, el director, el pedagog i el seu perfil humà.

Aquest any l’Emmpac organitza la 30a SETMANA MUSICAL. 5 activitats dirigides als diferents tipus de franges d’edat de l’alumnat de l’escola de música.

DILLUNS 15 de març: “La Nana i l’avi Papet van de concert!”, a càrrec d’Anna Roig

La Nana és una nena a qui li agrada molt tocar el piano. Amb el seu avi, l’avi Papet, hi té una  relació molt especial i, a través de jocs i cançons, ens convidaran a endinsar-nos en el seu món i  a compartir situacions del seu dia a dia.

Espectacle participatiu basat en el conte musical La Nana i l’avi Papet, el qual ens parla de la  relació entre els seus dos personatges, del valor de la convivència i dels petits moments que  podem compartir en família, així com la importància de la música i com ens pot acompanyar i  ajudar a créixer des de l’amor i la confiança.

DIMARTS 16 de març: Taller de dansa contemporània amb Thérèse Lorenzo

Exballarina de la companyia Metros (dirigida pel prestigiós coreògraf Ramon Oller) i professora del Conservatori Professional de Dansa entre els anys 2006 i 2013, la Thérèse ens endinsarà en els principis i dinàmiques d’aquest estil de dansa.

DIVENDRES 19 de març: Concert “TUBS DEL MÓN”, a càrrec de Xavi Lozano

Trobada musical amb un personatge entranyable que ens descobrirà el seu univers personal i la  seva particular manera de relacionar-se amb els objectes. En un format de conferència-concert,  l’artista estableix un diàleg amb el públic, enginyós i intel·ligent, ple d’ironies verbals i visuals on  l’humor sempre és present. Presentació d’un concert extravagant, amb unes exquisides  composicions musicals que mostra un viatge inevitablement còmic i didàctic, amb objectes  quotidians que habitualment veiem però no sempre sentim, per a seguir-nos demostrant que la  música és allà on decidim trobar-la.