SONA L’INSTRUMENT A L’EMMPAC!!!

US HI ESPEREM!!!

Des de l’Escola Municipal de Música Pau Casals (EMMPAC) engeguem ‘Sona l’instrument’, una activitat adreçada als infants de 3r i 4t de les escoles del Vendrell que participen en el programa del Passaport Edunauta.

Els nens i nenes edunautes poden inscriure’s de forma gratuïta per provar el violoncel i/o la trompeta. La sessió dura 45 minuts i es podrà fer fins al mes de juny. L’activitat s’oferirà de forma gradual des de cada escola, de manera que tot l’alumnat vendrellenc hi tindrà accés al llarg del curs.

Les inscripcions es fan presencials a l’EMMPAC:

• Taller de trompeta: dimarts a les 19:15 h i dimecres a les 19 h.
  • Taller de violoncel: dimecres a les 18:35 h i dimecres a les 19:20 h.

El programa del Passaport Edunauta té l’objectiu de connectar espais i temps lectius i no lectius entre els diversos agents educatius del Vendrell per poder oferir més i millors oportunitats educatives per tothom. És un passaport divertit i personalitzat on l’infant registra tot el que aprèn explorant i gaudint de les activitats educatives que ofereix el seu entorn. Els infants van acumulant segells d’activitats d’aprenentatge a través de la seva participació en aquestes activitats lúdiques, educatives i culturals.