Nadons 4

TALLERS FAMILIARS 2023

Ens agrada que la música arribi a tothom. Per aquest motiu, anualment l'Emmpac ofereix tallers familiars per als més petits de la casa.
demo_image

SETMANA MUSICAL 2023

Any rere any, l'Emmpac organitza la Setmana Musical durant el mes de març. Durant una setmana es realitzen tallers, concerts, conferències... activitats de diferents tipus que complementen la formació musical de les classes habituals.
vespres-musicals-forest

VESPRES MUSICALS

Petites audicions d'alumnes de l'emmpac. Els primers, els de Santa Cecília!

CANTATA ``TOT ÉS MÚSICA``

En motiu del 35è aniversari de l'EMMPAC queda pendent l'última celebració ajornada per la pandèmia: l'estrena de la Cantata TOT ÉS MÚSICA amb lletra de Xavier Sanjuan i música de Jordi Cornudella. El 12 de juny de 2022 a TÀG; us hi esperem!!!
Circuit-guitarristic

CONCERTS FINAL DE CURS (juny 2022)

Del 15 al 22 de juny es realitzaran els concert de final de curs de l'Emmpac. Properament més informació!

CONCERTS DE NADAL 2021

Abans de començar les vacances de Nadal, els alumnes de l'Emmpac realitzen els concerts de Nadal. Actuen les diferents agrupacions instrumentals, vocals i es realitzen algunes audicions d'aula.