PROJECTE

Anys d'experiència
Professors
Instruments

Fantàstic el vostre treball durant aquests 30 anys!!
Que això no pari!!!

Conxita Esteve Plans

Qui som?

L’Escola Municipal de Música Pau Casals és un centre públic municipal creat l’any 1986, en conveni amb la Generalitat de Catalunya i subvencionat per la Diputació de Tarragona. Després d’haver estat molts anys ubicada al carrer Isidre Ribes, el curs 2009-2010 comença una nova etapa a la nova escola i auditori a la plaça Tívoli, lloc emblemàtic del Vendrell situat al centre històric.

L’Escola té l’objectiu de garantir la formació i preparació tant de les persones que  volen fer de la música un bé cultural com de les que busquin un perfil professionalitzador. Per això, tot i que està destinada a les edats més joves, compta amb diferents línies educatives, atenent a la diversitat de capacitats i interessos dels seus alumnes.

El nostre centre, que disposa d’unes instal.lacions de gran qualitat, ofereix un nou projecte educatiu que parteix de l’experiència de més de 30 anys i té com a plantejament primordial la pràctica vivencial de la música, incorporant les noves tendències pedagògiques que aporten una visió més global dels estudis musicals i potencien la seva dimensió social.

L’Escola treballa, junt amb altres entitats, per la memòria del mestre Pau Casals, un dels músics catalans més universals de tots els temps, i vol fer del seu llegat artístic, social i pedagògic una pedra fonamental del seu projecte educatiu.

L’Escola forma part del Patronat Municipal Auditori Pau Casals.

Passatge del Tívoli núm. 3-7
43700 El Vendrell (Tarragona)
Adreça electrònica: escolamusica@elvendrell.net

Horaris EMMPAC:

Horari general del centre
De dilluns a divendres de 15 h a 21 h

Horari de secretaria
Dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 9:30 a 12:30h i de 15:30 a 17:30h
Dijous de 12:30 a 18:30h

Horari de visites de direcció
Cal concertar cita prèvia a secretaria
Horari de visites cap d’estudis