ALUMNES DE CLÀSSIC, TRADICIONAL I MODERN
ANYS D'EXPERIÈNCIA
LA NOSTRA HISTÒRIA
PROFESSORS DE L'ESCOLA

PREINSCIPCIÓ CURS 2024 - 2025: del 15 d'abril al 15 de maig de 2024. Consulta'ns!

Us esperem a l'EMMPAC!!!

SONA L’INSTRUMENT:

Des de l’Escola Municipal de Música Pau Casals (EMMPAC) engeguem ‘Sona l’instrument’, una activitat adreçada als infants de 3r i 4t de les escoles del Vendrell que participen en el programa del Passaport Edunauta. Entra i informa’t!!!

logo diputacio tarragona subvencio

DIPUTACIÓ DE TARRAGONA - SUBVENCIÓ

La Diputació de Tarragona ha atorgat una subvenció per import de 30.000 euros, curs 2022-2023, per al manteniment de l'Escola municipal de música Pau Casals del Vendrell. Moltes gràcies!

Accés a GWIDO per alumnes, famílies i professors

stock3

HISTÒRIA

L'Escola Municipal de Música Pau Casals és un centre públic municipal creat l'any 1986, en conveni amb la Generalitat de Catalunya i subvencionat per la Diputació de Tarragona. Després d'haver estat molts anys ubicada al carrer Isidre Ribes, el curs 2009-2010 comença una nova etapa a la nova escola i auditori a la plaça Tívoli, lloc emblemàtic del Vendrell situat al centre històric.

stock2

MISSIÓ

L'Escola té l'objectiu de garantir la formació i preparació tant de les persones que volen fer de la música un bé cultural com de les que busquin un perfil professionalitzador. Per això, tot i que està destinada a les edats més joves, compta amb diferents línies educatives, atenent a la diversitat de capacitats i interessos dels seus alumnes.

P1200219

VALORS

El nostre centre, que disposa d'unes instal.lacions de gran qualitat, ofereix un nou projecte educatiu que parteix de l'experiència de més de 30 anys i té com a plantejament primordial la pràctica vivencial de la música, incorporant les noves tendències pedagògiques que aporten una visió més global dels estudis musicals i potencien la seva dimensió social.

Properes activitats de l'escola

TOTS
maig
vespres-musicals
Vespres Musicals
Auditori Petit EMMPAC

El dimecres 10 de maig a l’Auditori Petit, Vespres Musicals a càrrec dels alumnes de l’EMMPAC.

LA NOSTRA

VEURE-LA

ELS ALUMNES OPINEN

Si vols estar informat de les novetats de l’escola subscriu-te a la nostra newsletter, rebràs les dades dels concerts, activitats i molt més!