EL COR ZONGORA enregistra un CD per celebrar el seu 20è aniversari

El Cor Zóngora, que va néixer el curs 96-97 sota la direcció de Montserrat Meneses, enguany fa vint anys, i per celebrar-ho hem volgut enregistrar un CD amb algunes de les cançons més emblemàtiques que hem cantat durant aquests anys. La gravació la vam fer a l’Auditori de l’Escola de Música Pau Casals, amb l’equip tècnic d’Enric Giné i Ferran Conangla. Durant un cap de setmana intens i d’allò més profitós vam fer un recorregut per la música tan diversa que hem interpretat des dels inicis del cor fins ara. Hem volgut que en el CD hi haguessin les peces dels autors que ens han acompanyat durant aquests anys, com ara els catalans Pau Casals, Josep Vila, Josep Prats i Frederic Mompou, els vendrellencs Albert Solé i Carlota Baldrís, i altres autors com Bustos o Britten, sense oblidar-nos d’algunes cançons populars d’arreu del món que mai hem deixat de cantar. Després de vint anys de cantar plegades, amb els vaivens de gent que va i torna, i sempre sota la direcció de Montserrat Meneses, podem dir que el Cor Zóngora ja té un repertori consolidat, divers i original, i esperem que escoltant el CD gaudiu tant com vam gaudir nosaltres enregistrant-lo.

Mercè Guitart, cantaire del Cor Zongora